Nieuwe merkidentiteit voor Theater Zuidplein!
Theater Zuidplein is gegroeid. Na vele veranderingen, waaronder het nieuwe pand, was het daarom de hoogste tijd voor een upgrade. We kregen daarbij versterking van het Rotterdamse CNNCT Inclusive Brands van Jasper Kersten en Winnie Roseval.
Pakkende pay-off
De afgelopen maanden sprak CNNCT – Inclusive Brands medewerkers, bezoekers en niet-bezoekers over hun ervaringen, drempels en dromen rondom Theater Zuidplein. Met de verhalen op zak ontwikkelden ze een volledig nieuwe merkidentiteit. Van website en socials tot posters en briefpapier. Ook zorgden ze voor de pakkende pay-off: Houd het ECHT. Een knipoog naar de Amerikaanse uitspraak: Keep it reaI!
Want, het echt houden is wat Theater Zuidplein doet en waar nog steeds behoefte aan is. Al jarenlang vormt de organisatie een echte weerspiegeling van de samenleving. Van generatie op generatie en voor iedereen. Met betaalde voorstellingen maar ook gratis programma’s, optredens én open mics, bekende namen en nieuw talent.
"Lang voordat diversiteit en inclusie hot topics werden, was Theater Zuidplein al een podium voor en door de diverse mensen uit Rotterdam-Zuid en ze zijn hier nooit van afgeweken. Die echtheid is waar het allemaal om draait en hier hebben we het speerpunt van gemaakt in het merk. Voor de vormentaal hebben we ons laten inspireren door het prachtige mozaïek van het nieuwe pand, om zo alle communicatie naadloos te laten aansluiten op de beleving in het theater." Jasper Kersten, CNNCT Inclusive Brands
“Met onze nieuwe merkidentiteit willen we een statement maken. Ons podium, de stad en de wereld verandert maar wij verliezen de mensen om ons heen nooit uit het oog. Samen houden we het echt.” Kevin Hoogenboezem, Marketing Theater Zuidplein
Meer over CNNCT - Inclusive Brands.